Konferencja zorganizowana przez Big Hit dla swoich partnerów oraz mediów

Big Hit ogłasza produkcję dramy na podstawie BTS Universe oraz dzieli się swoimi planami 


Bang Si-hyuk ogłosił w środę, że Big Hit jest na etapie produkcji dramy opartej na uniwersum BTS (BU). Jej premierę zaplanowano na drugą połowę 2020 roku. Prezes wytwórni zdradził, że drama cofnie się w czasie do momentu, w którym BTS spotkali się po raz pierwszy jako zespół. Dodał, że do ogrywania ról siedmiu członków zostaną zatrudnieni młodzi aktorzy.

Bang Si-hyuk oświadczył także, że we współpracy z Netmarble, wytwórnia wytwórnia jest w trakcie produkcji kolejnej gry mobilnej z BTS. Netmarble jest firmą odpowiedzialną za stworzenie gry "BTS World".

Rozszerzenie marki Big Hit na pozostałe gałęzie przemysłu 

Jest to część strategii rozszerzania marki Big Hit, której szczegóły zostały ujawnione podczas prezentacji dla partnerów wytwórni oraz dla mediów.   

"Rdzeń intelektualnej własności Big Hit opiera się na podtrzymywaniu wartości marki stworzonej przez naszych artystów, a także na zabezpieczaniu silnego wpływu i rozszerzaniu go na gałęzie przemysłu związane z naszą marką." skomentował Bang Si-hyuk, odnosząc się do premiery BTS World, gry mobilnej inspirowanej BTS oraz do lalek BTS, wyprodukowanych we współpracy z Mattel, amerykańskim gigantem produkującym zabawki.

"Wychodząc naprzód, zakres własności intelektualnej Big Hit nie zamknie się jedynie na muzyce, ale rozszerzy się na inne sektory takie jak licencje, rozwój postaci, gier, publikacji, sklepów pop-up, by wyjść naprzeciw większej ilości fanów." powiedział prezes wytwórni, sugerując, że na rynek trafi jeszcze więcej produktów inspirowanych BTS.




Dzięki sukcesowi "The Most Beautiful Moment in Life" - pierwszego opowiadania inspirowanego BTS wydanego na początku tego roku - oraz sukcesowi webtoonu "SAVE ME", Big Hit z powodzeniem udowodniło wysoki popyt na tego rodzaju produkty.

Sprzedaż BTS w pierwszej połowie 2019 roku osiągnęła pułap 200 miliardów won i jest to kwota porównywalna do całorocznej sprzedaży wytwórni uzyskanej w 2018 roku. Na 200 miliardów składają się rekordowe sprzedaże biletów podtrzymywane przez dobre wyniki marketingu treści.

Wizja wytwórni i plany na przyszłość

Bang Si-hyuk zdradził także swoją wizję "wywierania pozytywnego wpływu na społeczeństwo" dzięki dostarczaniu fanom najlepszych doświadczeń za pośrednictwem wysokiej jakości treści opartych na artystach wytwórni -  w tym nowego zespołu TXT a także żeńskiego zespołu GFriend, którego wytwórnia, Source Music, została nabyta przez Big Hit.

W ramach pierwszej współpracy z Source Music, Big Hit ma w planach zorganizowanie globalnego castingu  "Plus Global Audition", by stworzyć nowy żeński zespół.

Bang Si-hyuk, znany jako "ojciec BTS", odniósł się także do trwającego urlopu BTS. Wytwórnia ogłosiła 12 sierpnia, że zespół uda się na przedłużony urlop, by móc odpocząć i nabrać sił. Jest to pierwszy oficjalny urlop zespołu od czasu ich debiutu, który miał miejsce w 2013 roku.

"BTS udali się ostatnio na przedłużony urlop, by zaplanować swoją przyszłość jako twórcy i artyści, stworzyć swoją wizję oraz by mieć czas dla siebie." powiedział prezes Big Hit, dodając, że wytwórnia będzie aktywnie wspierać wizję każdego z członków zespołu.


Współprezes Big Hit, Yoon Seok-jun, w trakcie prezentacji powiedział, że wytwórnia planuje wprowadzić system loterii przy sprzedaży biletów na światowe koncerty, który jest już obecnie używany do dystrybucji biletów na koncerty i fanmeetingi w Korei Południowej. System ten ma w swoim założeniu skrócić długi czas oczekiwania fanów, którzy chcą kupić bilety.

Prezes Yoon powiedział także, że w przyszłości Big Hit ma w planach wykorzystanie nowoczesnych technologii takich jak wirtualnej rzeczywistości (VR), sieci 5G czy sztucznej inteligencji, by umożliwić fanom cieszenie się koncertami BTS nie tylko bezpośrednio na miejscu koncertu, ale także w domowym zaciszu, za pomocą urządzeń mobilnych lub w pozostałych przestrzeniach otaczających miejsce, w którym odbywa się koncert.

Źródło: http://www.koreaherald.com/view.php?ud=20190821000611 
PL trans: Kasia @ CRUSHONYOU