Grupowe uj臋cie BTS | Peter Yang dla EW

Kr贸lowie rozrywki 190328 | CRUSHONYOU

Mo偶e widzieli艣cie ich siedz膮cych w 艣wietle reflektor贸w na kanapach Ellen DeGeneres i Jimmy'ego Fallona, wymieniaj膮c drobne dwuj臋zyczne 偶arciki z ich prowadz膮cymi zafascynowanymi s艂awnymi lud藕mi. A mo偶e wtedy, gdy uroczy艣cie wypowiedzieli si臋 na temat zdrowia psychicznego i mi艂o艣ci do samego siebie na Zgromadzeniu Og贸lnym Organizacji Narod贸w Zjednoczonych zesz艂ego pa藕dziernika. Albo wtedy, gdy przywita艂y ich okrzyki przypominaj膮ce d藕wi臋ki delfin贸w, kiedy dotarli na lutowe rozdanie nagr贸d Grammy, w starannie dopasowanych smokingach, a ich w艂osy zabarwione na r贸偶ne odcienie pastelowych makaronik贸w. 

A mo偶e jednak ok艂adka tego magazynu to pierwszy raz, kiedy zauwa偶acie BTS. (Dziwniejsze rzeczy wydarzy艂y si臋 w 2019 roku.) Wida膰 jednak niezaprzeczalnie, 偶e w przeci膮gu dw贸ch ostatnich lat septet zaw艂adn膮艂 艣wiatem: dwa albumy na 1. miejscu listy Billboard w ci膮gu 3 miesi臋cy; ponad 5 miliard贸w ods艂ucha艅 艂膮cznie na Apple Music i Spotify; ci膮g wyprzedanych koncert贸w pocz膮wszy od Staples Center w Los Angeles a偶 po s艂awny londy艅ski stadion Wembley.

BTS na ok艂adce magazynu | Peter Yang dla EW
To z pewno艣ci膮 nie sprawia, 偶e s膮 pierwszym boybandem dominuj膮cym okres w kulturze, ale fakt, 偶e wszyscy urodzili si臋 i wychowali w Korei, 艣piewaj膮 piosenki w j臋zyku korea艅skim i tylko okazjonalnie wplataj膮 w nie angielski, daje poczucie nowo艣ci. A to przemawia do niespotykanego rodzaju 艣wiatowej popularno艣ci - takiej, gdzie muzyka popularna porusza si臋 bez barier i granic, nawet,  kiedy geopolityka zdaje si臋 wycofywa膰 bardziej poza twarde granice i mury. 

W o艣lepiaj膮co pogodny marcowy dzie艅 w Seulu, 5 tygodni przed wydaniem nadchodz膮cej, sz贸stej ju偶 EPki - Map of the Soul: Persona, zesp贸艂 pozostaje zaszyty w wytw贸rni i czyni przygotowania. W takich budynkach dzieje si臋 magia fenomenu znanego jako K-pop, jednak g艂贸wna siedziba Big Hit na cichej ulicy w dzielnicy Gangnam (tak, tej samej o kt贸rej PSY 艣piewa艂 w hicie z 2012 roku) wygl膮da jak ka偶dy inny biurowiec: eleganckie cementowe korytarze i przeszklone sale konferencyjne, wyposa偶one w dobrze zaopatrzone mini-lod贸weczki, pluszowe zabawki i okazjonalne poduchy. Jedynie gablotka wype艂niona zdumiewaj膮c膮 ilo艣ci膮 p艂yt ze sprzeda偶y i statuetek oraz l艣ni膮c wielkie zdj臋cie BTS z wyprzedanego koncertu w Citi Field w Nowym Jorku zesz艂ego pa藕dziernika, zdradza jaki biznes si臋 tu kr臋ci. 

Na ko艅cu korytarza, ca艂a si贸demka wygodnie siedzi w r贸偶nych stadiach gotowo艣ci, przygotowuj膮 si臋 na nagranie wideo z podzi臋kowaniami za nagrod臋 iHeartRadio, kt贸rej nie b臋d膮 mogli odebra膰 osobi艣cie. W pomieszczeniu wype艂nionym wieszakami z dobranymi d偶insowymi i neonowymi ciuchami ulicznymi, Jimin, rozja艣niony na blond, z ustami niczym poduszka, ma prostowane w艂osy. Kilkana艣cie par nowiutkich Nike'贸w i Converse'贸w le偶y w k膮cie; za nim na wieszaku samotnie wisi kurtka w kolorze lod贸w truskawkowych ze sztucznego futra, niczym zaniedbany Fragles.


Jung Kook, 21-letnie dziecko zespo艂u, pos艂usznie siedzi na sk艂adanym krze艣le w studio tanecznym, gdzie uk艂adaj膮 mu w艂osy; J-Hope przechodzi zamaszystym krokiem ubrany w bia艂膮 frakow膮 koszul臋 ozdobion膮 over-size’owym Bartem Simpsonem wykonanym metod膮 sitodruku, po czym u艣miecha si臋 i znika. Suga, V i Jin zwini臋ci w k艂臋bki na kanapach przy drzwiach przegl膮daj膮 telefony i od czasu do czasu pod艣piewuj膮 fragmenty utworu “My bad” ameryka艅skiej gwiazdy R&B Khalid’a. Dwudziesto-cztero letni RM, de fakto lider i jedyny bieg艂y w angielskim, przybywa jako ostatni. 

Powtarzaj膮 przemow臋 do kamerzyst贸w i robi膮 mo偶e cztery, pi臋膰 uj臋膰 zanim re偶yser jest zadowolony. Siadaj膮 do rozmowy w przewiewnym pomieszczeniu na pi臋trze, w towarzystwie ich d艂ugoletniego t艂umacza, poka藕nego, 偶yczliwego, 艂ysego m臋偶czyzny imieniem John, ubranego w biznesowy garnitur. (O ile nie podano inaczej, odpowiedzi wszystkich cz艂onk贸w grupy poza RM przechodz膮 przez niego.) Kilka tygodni po powrocie z ich pierwszej gali Grammy, wci膮偶 pr贸buj膮 doj艣膰 do siebie po tamtejszych do艣wiadczeniach: wr臋czaniu nagrody dla H.E.R za najlepszy album R&B,  rozm贸wkach z Shawnem Mendesem w pokoju przeznaczonym dla m臋偶czyzn - Jimin wspomina, “pomy艣la艂em ‘Musz臋 mu m贸wi膰 kim jestem?’, ale on pierwszy si臋 przywita艂, wi臋c to by艂o bardzo mi艂e” i siedzeniu zaledwie rzut beretem od Dolly Parton. (“By艂a przed nami!” zdumiewa si臋 Jung Kook. “Niesamowite.”

Jak rado艣nie oszo艂omieni innymi celebrytami by si臋 nie wydawali, to zobaczenie BTS na 偶ywo wzbudza takie samo dezorientuj膮ce, lecz nie nieprzyjemne poczucie odrealnienia. Na ekranie zesp贸艂 wygl膮da zawstydzaj膮co 艂adnie; niczym avatary bez por贸w, prawie jak postgenderowe pi臋kno艣ci, zdaj膮ce si臋 istnie膰 we w艂asnych filtrach Snapchata lecz rzeczywistych. Na 偶ywo s膮 wci膮偶 absurdalnie przystojni, ale w bli偶szy, ch艂opi臋cy spos贸b: zmierzwione grzywki, nawet okazjonalnie pop臋kane usta czy ma艂e (no dobrze, malusie艅kie) niedoskona艂o艣ci. Zabierz im buty za kostk臋 od Balenciagi i dyskretn膮 bi偶uteri臋 z podw贸jnym C od Channel, a b臋d膮 prawie jak ten uroczy studenciak obok ciebie w kawiarni czy poci膮gu. 


J-Hope i Suga | Peter Yang dla EW
Z tym, 偶e poruszanie si臋 transportem publicznym czy zaj艣cie do Starbucks’a ju偶 dawno przesta艂o by膰 dla BTS opcj膮. W Seulu, ich twarze widniej膮 na sklepikach z kosmetykami do makija偶u, znakach przy drodze czy na autobusach, a nawet na ogromnych cyfrowych ekranach, wykupionych przez osoby prywatne w celu zwr贸cenia uwagi na urodziny ich ukochanego cz艂onka grupy, albo no tak po prostu. W miastach takich jak S茫o Paulo, Tokio czy Pary偶, fani koczuj膮 na kilka dni przez koncertami czy publicznymi wyst膮pieniami, obsesyjnie wymieniaj膮c si臋 b艂ahymi i zas艂yszanymi spostrze偶eniami. Kiedy zesp贸艂 do艂膮czy艂 do wyzwania Drake’a #InMyFeelingsChallenge, post sta艂 si臋 najbardziej polubionym tweetem w 2018 roku; tego lata Mattel wypu艣ci oficjalna lini臋 laleczek BTS.

W centrum dziwacznego huraganu s艂awy, ch艂opcom udaje si臋 odnale藕膰 kilka aspekt贸w normalno艣ci. Jimin z ut臋sknieniem przywo艂uje chwile z Chicago, kiedy mogli niepostrze偶enie wymkn膮膰 si臋 z pokoj贸w hotelowych “p贸藕n膮 noc膮, 偶eby za偶y膰 troche 艣wie偶ego powietrza.” Ale w wi臋kszo艣ci przypadk贸w, przyznaje “to nie wchodzi w gr臋” p贸ki nie rozdziel膮 si臋 na mniejsze grupki. “No bo, sp贸jrzcie na nas,” dodaje ze 艣miechem RM, przeczesuj膮c palcami swoj膮 srebrno-niklow膮 grzywk臋. “Siedmiu ch艂opak贸w z kolorowymi w艂osami! To ju偶 za wiele.”

Zamiast tego, skupiaj膮 si臋 na rzeczach, kt贸re mog膮 robi膰, jak na przyk艂ad wymyka膰 si臋 na filmy (“Zawsze najp贸藕niejszy lub najwcze艣niejszy seans,” m贸wi RM, je艣li chc膮 pozosta膰 niezauwa偶eni), kupowa膰 online (V uwielbia eBay, szczeg贸lnie dla ubra艅), i艣膰 na ryby, zagra膰 w StarCrafta w domu. Mieszkanie grup膮 jest do艣膰 powszechne dla gwiazd K-popu a BTS zdaj膮 si臋 docenia膰 wsp贸ln膮 stabilno艣膰: “Mieszkamy razem od d艂u偶szego czasu, prawie osiem, dziewi臋膰 lat,” m贸wi Jimin. “Z pocz膮tku miewali艣my sporo k艂贸tni i konflikt贸w, ale dotarli艣my do momentu, gdzie potrafimy porozumiewa膰 si臋 bez s艂贸w, patrz膮c na siebie i odczytuj膮c wyraz twarzy.”


BTS na ok艂adce magazynu | Peter Yang dla EW
Cho膰 s膮 nies艂abn膮co grzeczni i uwa偶ni podczas wywiadu, istnieje pewna doza chaosu, kiedy s膮 razem - pewnego rodzaju szczeni臋cy cyklon swawolnych popchni臋膰, klepni臋膰 po plecach i skomplikowanych u艣cisk贸w d艂oni, ale r贸wnie偶 zaskakuj膮cej, ujmuj膮cej s艂odyczy w sposobie w jaki traktuj膮 si臋 nawzajem w tych spokojniejszych momentach. Kiedy pada pytanie do grupy, upewniaj膮 si臋, 偶e ka偶dego z nich s艂ycha膰, a je艣li kto艣 ma problem ze znalezieniem s艂贸w, szybko reaguj膮 zapewniaj膮cym poklepaniem po kolanie czy p贸艂-u艣ciskiem. 

Nawet z barier膮 j臋zykow膮 w rozmowie z ameryka艅skim reporterem, ich indywidualne osobowo艣ci szybko si臋 ujawniaj膮: zapytani o wymienienie swoich najwcze艣niejszych wspomnie艅 o muzyce popularnej, odpowiedzi pad艂y przer贸偶ne. “Uwielbia艂em ‘Stickwitu’ Pussycat Dolls” m贸wi J-Hope, najlepszy tancerz grupy, pstrykaj膮c palcami i gaworz膮c do refrenu. W przypadku RM’a, kt贸ry zaczyna艂 na undergroundowej scenie raperskiej Seulu, by艂 to utw贸r “Lose Yourself” Eminema. (“My艣l臋, 偶e jest to 偶yciowy wyb贸r bardzo wielu os贸b z ca艂ego 艣wiata,” przyznaje “ale nigdy nie zapomn臋, gdy pierwszy raz obejrza艂em 8. mil臋 i us艂ysza艂em gitary. To by艂 dla mnie punkt zwrotny.”) Dla Jung Kooka, kt贸ry nagra艂 covery Justina Biebera i Troye’a Sivana, by艂a to nie艣miertelna dla radia ballada Richarda Marx’a “Now and Forever.”


Suga, o 艂agodnym g艂osie, przytacza utw贸r “Imagine” Johna Lennona, jako “pierwsza piosenk臋, w kt贸rej si臋 zakocha艂”, i jest to dobra furtka do pytania, gdzie BTS widz膮 siebie w panteonie muzycznych idoli, kt贸ry pierwotnie wynale藕li Fab Four. “Czasami czujemy si臋 naprawd臋 zawstydzeni, gdy kto艣 okre艣la nas mianem Beatles’贸w XXI wieku, czy co艣 w tym stylu,” przyznaje RM. “Ale je艣li chc膮 nazywa膰 nas m臋skim zespo艂em muzycznym, to nim jeste艣my. Je艣li kto艣 chce nas nazywa膰 m臋sk膮 grup膮, to takow膮 jeste艣my. A je艣li kto艣 chce nas okre艣li膰 jako K-pop, to pasuje nam K-pop.” 

Ach, K-pop. W Korei Po艂udniowej, gdzie gatunek sta艂 si臋 nie tylko wiod膮cym towarem kulturowym, lecz wartym miliardy dolar贸w towarem eksportowym, muzycy znani jako “idole” przechodz膮 przez kilkuletnie rygorystyczne wykszta艂cenie dla s艂aw w zakresie 艣piewu i ta艅ca oraz medi贸w zanim zostan膮 uznani za gotowych do wej艣cia w centrum uwagi. A to si臋 op艂aca: biznes rozwija si臋 od wczesnych lat 90-tych, z takimi gwiazdami jak Girls’ Generation i G-Dragon wkraczaj膮cymi na rynki w Azji, Europe i obu Amerykach. I podczas gdy brzmienie pozostaje do艣膰 sta艂e - sprytna mieszanka klubowych bit贸w, przes艂odzonych refren贸w i bardziej miejskich fleksji zachodniego hip-hopu i R&Ba - nigdy wcze艣niej nie zdoby艂o b艂yskawicznego wp艂ywu BTS.

RM | Peter Yang dla EW
Bang Si-Hyuk, prezes i za艂o偶yciel Big Hit, zacz膮艂 tworzy膰 grup臋 w 2010 roku, kiedy wszyscy cz艂onkowie byli w wieku nastoletnim: RM i Suga wchodzili na lokalna scen臋 rapersk膮; Jimin i J-Hope uczyli si臋 w szko艂ach artystycznych; V, kt贸ry skupia艂 si臋 wcze艣niej na 艣piewie, do艂膮czy艂 oficjalnie w 2013 roku. Jin by艂 aspiruj膮cym aktorem zwerbowanym z ulicy dzi臋ki atrakcyjnemu wygl膮dowi; Jung Kook, obecnie g艂贸wny wokalista grupy, do艂膮czy艂 b臋d膮c w podstaw贸wce. 

Chocia偶 fansite’y sk艂aniaj膮 si臋 ku dodatkowym r贸偶nicom (Jung Kook jest zodiakalna pann膮 i lubi pizz臋! V kolekcjonuje krawaty i zaciska z臋by przez sen!), ka偶dy z cz艂onk贸w grupy autentycznie piastuje wyj膮tkowe stanowisko w procesie grupowym, czy to sk艂aniaj膮c si臋 bardziej ku produkcji, tekstom, czy chwytliwym melodiom, na kt贸rych opiera si臋 piosenka. “Jak wiadomo, siedem os贸b, siedem r贸偶nych gust贸w” m贸wi RM. “Zatem je艣li chodzi o pisanie piosenek, to jak wielkie zawody.” says RM. Od czasu do czasu, dodaje J-Hope, “napiszemy tekst i zdecydujemy, ‘To bardziej oddaje mnie, to kim jestem i m贸j w艂asny kolor,’ wi臋c b臋dziemy chcieli zachowa膰 to na solowy projekt.”


Poniewa偶 Big Hit nie ogranicza ich praw do wdra偶ania pewnych pomys艂贸w w ich dodatkowe projekty i poniewa偶 apetyt na wi臋cej materia艂贸w od BTS w sieci najwidoczniej jest niezaspokojony, cz艂onkowie regularnie publikuj膮 solowe dzie艂a w formie EPek, mixtape贸w i przez SoundCloud. G艂贸wny wp艂yw pochodzi jednak z oficjalnych album贸w i szczeg贸lnie wa偶nych temat贸w jakie podejmuj膮 w piosenkach - godne uwagi odej艣cie od ograniczonych, cz臋sto uparcie optymistycznych temat贸w jakie poruszaj膮 inni K-popowi arty艣ci. 

“Obieca艂em ch艂opakom od samego pocz膮tku, 偶e muzyka BTS musi pochodzi膰 z ich w艂asnych historii,” m贸wi Bang; ich p贸藕niejsza otwarto艣膰 w kwestii ich w艂asnych zmaga艅 z depresj膮, samo-zw膮tpieniem i presj膮, 偶eby si臋 dopasowa膰, zaprowadzi艂a ich zesz艂ej jesieni do ONZ, gdzie RM po艣wi臋ci艂 uwag臋 kampanii zespo艂u Love Myself i partnerstwie z UNICEFem w kampanii #ENDviolence.

Jin i Jimin | Peter Yang dla EW
“Wyr贸偶niaj膮 si臋,” m贸wi japo艅sko-ameryka艅ski DJ Steve Aoki, najlepiej sprzedaj膮cy si臋 artysta muzyki tanecznej, kt贸ry wsp贸艂pracowa艂 z zespo艂em przy kilku utworach. “I nie m贸wi臋 tylko o K-popie. Dodaj膮 tak du偶o swojego charakteru do muzyki, swoich historii i tego jak si臋 prezentuj膮. 艢wiat si臋 w nich zakocha艂 poniewa偶 odkrywaj膮 t膮 bezbronn膮/wra偶liw膮 stron臋, kt贸r膮 ka偶dy chce zobaczy膰.”

Pomaga te偶 fakt, 偶e mocne przekazy cz臋sto s膮 wplatane w lepki dla ucha jak mas艂o orzechowe hymny takie jak “No More Dream,” “Dope,” i “Am I Wrong.” Zawsze doceniaj膮 szans臋, jak m贸wi Suga, aby by膰 “troch臋 bardziej naturalni, troch臋 bardziej otwarci.” RM wchodzi w szczeg贸艂y m贸wi膮c: “My艣l臋, 偶e jest to nieko艅cz膮cy si臋 dylemat ka偶dego artysty, jak bardzo powinni艣my by膰 szczerzy i prawdziwi. My staramy si臋 ujawni膰 siebie na tyle na ile mo偶emy.”

Szczero艣膰 ma sw贸j limit, rzecz jasna, kiedy jeste艣 najbardziej popularnym zespo艂em na 艣wiecie. Zapytani o opisanie nowego albumu wychodz膮cego 12. kwietnia (w momencie wywiadu mia艂 ju偶 ponad 2,5 miliony sprzedanych pre-order贸w), cz艂onkowie oferuj膮 tajemnicze, lecz entuzjastyczne koany w stylu “terapeutyczny” i “od艣wie偶aj膮co rze艣ki.” Trzeba przyzna膰, 偶e nie mog膮 powiedzie膰 zbyt wiele, poniewa偶 lista utwor贸w na nowy album nie zosta艂a jeszcze sfinalizowana - p贸藕ne decyzje to luksus wewn膮trzfirmowej produkcji- zgodzili si臋 jednak pu艣ci膰 jedn膮 piosenk臋, nap臋dzaj膮cy bangier o tytule “Intro: Persona.” (wydany jako zapowied藕 27. marca; do obejrzenia tutaj)

Je艣li chodzi o bardziej prywatne pytania o wyzwanie randkowania czy cel贸w, jakie mo偶e chcieliby realizowa膰 po BTS, wdzi臋cznie zwracaj膮 si臋 ku wymijaj膮cym, niekonkretnym odpowiedziom, nie pozostaje wi臋c nic innego jak by膰 pod wra偶eniem; to jak ogl膮danie dyplomat贸w w ta艅cu na lodzie. Chc膮, aby艣cie wiedzieli, jak niesamowicie wdzi臋czni s膮 oddaniu swoich fan贸w i szcz臋艣liwi, 偶e s膮 tu, gdzie s膮; 偶e naprawd臋 nie my艣l膮 w kategoriach plan贸w 5-, 10-letnich. refleksje wzbudza w nich temat 艣wi臋tego graala ameryka艅skiego popu - listy Hot 100. Przebili si臋 do top 10 w zesz艂ym roku z utworem “Fake Love”, ale musz膮 si臋gn膮膰 jeszcze wy偶szej pozycji, g艂贸wnie dlatego, 偶e prezentowanie na antenie mainstreamowego radia - ogromny sk艂adnik dominacji Hot 100 - wci膮偶 pomija ich w skali ameryka艅skiej.

“To b臋dzie musia艂a by膰 艣wietna piosenka,” przyznaje Suga, “ale istnieje te偶 ca艂a strategia zwi膮zana z dotarcie na szczyt. I oczywi艣cie troch臋 szcz臋艣cia. Dla nas wa偶ne jest to, aby tworzy膰 dobr膮 muzyk臋 i dobre wyst臋py oraz po艂膮czy膰 razem te elementy.” Czy hiszpa艅skoj臋zyczny hit z 2017 roku,“Despacito”, kt贸ry sp臋dzi艂 rekordowe 16 tygodni na miejscu 1., napawa ich bardziej optymistycznie w kwestii ich szans? “Latynoski pop ma swoj膮 nagrod臋 Grammy w Ameryce, wi臋c tu istnieje r贸偶nica,” m贸wi z namys艂em RM. “Nie chc臋 por贸wnywa膰, ale my艣l臋, 偶e trudniej jest w przypadku azjatyckiej grupy. Hot 100 i nominacja do Grammy to nasze cele, ale s膮 jedynie celami. Nie chcemy zmienia膰 naszej to偶samo艣ci i autentyczno艣ci by by zdoby膰 pierwsze miejsce. Je艣li nagle zaczniemy 艣piewa膰 w pe艂ni po angielsku i zmienimy wszystko inne - to nie b臋dzie BTS. Zrobimy wszystko, postaramy si臋, ale je艣li nie zdob臋dziemy pierwszego, czy pi膮tego miejsca, to w porz膮dku.”

V i Jung Kook | Peter Yang dla EW
Aoki, na przyk艂ad, wierzy, 偶e tam dotr膮. “My艣l臋, 偶e istnieje 100% szans, 偶e piosenka za艣piewana po korea艅sku przedrze si臋 do Hot 100. Mocno w to wierz臋 jak i w to, 偶e BTS mog膮 by膰 grup膮, kt贸ra tego dokona. A to stworzy 艣cie偶k臋 dla wielu innych grup, co oni sami ju偶 robi膮, a kiedy tak si臋 stanie, wszyscy b臋dziemy 艣wi臋towa膰.” 

A w Big Hit, zesp贸艂 ma znacznie pilniejsz膮 robot臋. RM proponuje szybk膮 wycieczk臋 po swoim studio (ka偶dy z cz艂onk贸w grupy ma swoje w艂asne miejsce) Drzwi zewn臋trzne strze偶one s膮 przez dziwna gromad臋 figurek znanego ulicznego artysty Kaws, ale wn臋trze , osobliwie, sprawia wra偶enie jakby wchodzi艂o si臋 w malutki, luksusowy domek z Sundance, kt贸ry posiada te偶 pud艂a rezonansowe: stoi tam pi臋kny stoliczek zrobiony z jednego kawa艂ka ciemnego orzecha; dywaniki w stylu Nawaho; estetyczne dzie艂a na 艣cianach. RM na luzie opowiada o swoim podziwie dla takich producent贸w jak Zedd i the Neptunes (“Pharrell Williams i Chad Hugo byli moimi prawdziwymi idolami w 2006, 2007. G艂os Pharrell’a! Spos贸b w jaki 艣piewa jest naprawd臋 seksowny”), i ujmuje swoim w艂asnym umiej臋tno艣ciom (“W tworzeniu bit贸w Suga jest zdecydowanie lepszy ni偶 ja. Ja nie potrafi臋 nawet gra膰 na pianinie -  klikam w akordy tak o,” nalega, na艣laduj膮c d艂onie Muppeta na keyboardzie). 

Nast臋pnie wracamy do studia tanecznego, gdzie przebrani w dresy i koszulki 膰wicz膮 nowe kroki z choreografem. Zaczyna si臋 zbli偶on膮 do tr贸jk膮ta formacj膮 i czym艣 pomi臋dzy rozbudowanym po艂膮czeniem obrotu bioder i miednicy przechodz膮cego w pchni臋cie a z艂apania za krocze, kt贸re wygl膮da jednak bardziej niewinnie ni偶 brzmi, g艂贸wnie dlatego, 偶e ci膮gle zatrzymuj膮 si臋, by rozbawi膰 siebie nawzajem. Wkr贸tce jednak uspokajaj膮 si臋 - powtarzaj膮 kroki, a偶 wygl膮daj膮 konkretnie lecz 艂atwo, prawie jak po namy艣le. To chyba czas, 偶eby ich zostawi膰; ch艂opcy machaj膮 rado艣nie, wykrzykuj膮c niesforne ch贸rki po偶egna艅. Odwracaj膮 si臋 do luster i ta艅cz膮 dalej. 

殴r贸d艂o: https://ew.com/music/2019/03/28/bts-exclusive-cover-story
PL trans: Setsu @ CRUSHONYOU