Nadchodzi miła wiadomość dla fanów piłki nożnej, którzy czekają na Mistrzostwa Świata oraz dla fanów BTS. Coca-Cola, oficjalny sponsor FIFA World Cup i tym samym firma, która przynosi nam szczęście od 130 lat, wybrała na swoich nowych modeli BTS, idoli, którzy są światowym fenomenem.

30 kwietnia Coca-Cola wydała oficjalne oświadczenie, że wybrała BTS jako modeli na nadchodzące Mistrzostwa Świata. Jako nowa twarz marki, BTS będą zaangażowani w wiele aktywności, zaczynając od Mundialu w Rosji, który rozpocznie się w czerwcu tego roku.


BTS, jako pierwsza k-popowa grupa, otrzymali nagrodę Top Social Artist na Billboard Music Awards w 2017 roku. Ich album "Love Yourself: Her" ustanowił rekord dla koreańskich artystów, plasując się na 7. miejscu. BTS otrzymali nominację także w tym roku, kontynuując tym samym syndrom BTS, który rozprzestrzenia się po całym świecie.

Dzięki niezwykłym występom i energii zespół nazywany jest także FunBoyz, który idealnie pasuje do wizerunku "zabawy, pasji i budowania entuzjastycznego doświadczenia" Coca-Coli. Połączenie firmy kochanej przez wielu ludzi dookoła globu i grupy idoli, na której spoczywają oczy całego świata, stworzy maksymalny efekt synergii.

 Rzecznik Coca-Coli oświadczył:
Wybraliśmy BTS ze względu na ich energię podczas występów oraz ich pasję względem muzyki, która perfekcyjnie wpisuje się w motyw nadchodzącej gorączki Mistrzostw Świata. 

source: Naver Sports
eng trans: glitter_jk 
pl trans: Kasia @ CRUSHONYOU