BigHit Entertainment otrzymało nagrodę za pracę nad logiem BTS oraz za BI- tożsamość marki!

Wytwórnia, pod której szyldem pracuje BTS, została uhonorowana podczas 2018 iF Design Award w Niemczech. Gala rozdania, corocznie odbywa się podczas iF International Forum Design i uważana jest za jedną z trzech najważniejszych tego typu na świecie. Kolejnymi są: Reddot Design Award w Niemczech i amerykańska IDEA.

BigHit zostało nagrodzone w kategorii Tożsamość Firmy/Branding za Komunikatywność Projektu ich najnowsze BI zespołu. Jury składało się z sześćdziesięciu trzech ekspertów, pochodzących z różnych krajów z całego świata.



Nowe logo zostało ujawnione w lipcu, zeszłego roku. Jak mówi wytwórnia, symbolizuje ono młodych ludzi, otwierających drzwi, aby wkroczyć w dorosłość.

Ogólne znaczenie marki, cały czas zawiera w sobie przekaz o „młodych, którzy powstrzymują ucisk i uprzedzenie”, które BTS promuje od dnia debiutu. Zostało ono jedynie rozwinięte do obecnej formy „Beyond The Scene”, aby połączyć przeszłość i przyszłość zespołu.



source: Soompi 
pl trans: MochiMon @crushonyou