Rywalizacja przestaje istnieć, gdy w grę wchodzi akcja charytatywna! 180202 | CRUSHONYOU


Zauważalne jest, że światowa kampania BTS LOVE MYSELF łączy w tym samym czasie siły z globalnymi platformami mobilnymi Line i Kakao.

Niedawno platformy Line i Kakao stworzyły i opublikowały specjalne naklejki i emotikony, by zachęcić użytkowników do wzięcia udziału w kampanii oraz do dzielenia się na co dzień jej mottem - "Najpierw pokochaj własną osobę, a następnie tą miłością czyń świat lepszym".

Wiadomości siedmiu członków odrodziły się w oryginalnych naklejkach i emotikonach.

Po premierze cyfrowych gadżetów internauci byli podekscytowani, że dzięki kampanii BTS zjednoczyły się dwie korporacje.


To rzadko spotykany przypadek, gdy dwie korporacje, które praktycznie ze sobą rywalizują, łączą się w pracy nad tym samym kontentem. Sytuacja ta pokazuje, że rywalizacja przestaje istnieć, gdy w grę wchodzi akcja charytatywna. Było to możliwe dzięki temu, że poszczególne firmy nie wykorzystały kampanii jako typowe narzędzie do marketingu, ale wywołały empatię, płynącą ze szczerego przekazu.

Projekt idzie w parze ze stylem komunikacji i emaptii BTS. Chwali się, że charakterystyczne cechy komunikatorów mobilnych jak Line i Kakao zostały zręcznie połączone z mottem kampanii.

Kampania LOVE MYSELF umożliwia nowy sposób czynu na rzecz społeczeństwa.

pl trans: Kasia @ crushonyou
eng trans: 아미살롱
source: Hankook Ilbo via NAVER