BTS przekazuj膮 wp艂ywy z nowych emotikon贸w na rzecz kampanii "Love Myself" 180130 | CRUSHONYOU 


Mobilne platformy Line i Kakao bior膮 udzia艂 w kampanii BTS "Love Myself" wraz  z UNICEF!


BTS i UNICEF rozpocz臋li w listopadzie kampani臋 "Love Myself", kt贸rej celem jest po艂o偶enie kresu globalnej przemocy wobec dzieci. Kampania ju偶 teraz zyska艂a ponad 600 milion贸w won (oko艂o 558 000 $) z darowizn.

Line i Kakao stworzy艂y inny spos贸b, aby 艂atwo wesprze膰 kampani臋 BTS "Love Myself". Dwie platformy 30 stycznia wyda艂y zestawy naklejek i emotikon贸w z BTS.

Cz臋艣膰 zysk贸w ze sprzeda偶y naklejek i emotikon贸w "Give-ticon" Kakao zostanie przekazana na fundusz kampanii "Love Myself". Dodatkowe darowizny na rzecz "Love Myself" zostan膮 r贸wnie偶 przekazane, gdy u偶ytkownicy wezm膮 udzia艂 w platformie Kakao "Together Value with Kakao" i darowi藕nie online Naver "Happy Bean" poprzez komentowanie i wiele innych. 


Je艣li chodzi o nowe emotikony "Give-ticon", powszechne jest dzielenie zysk贸w emotikon贸w mi臋dzy tw贸rc臋 a Kakao. BTS przeka偶e ca艂o艣膰 swoich zysk贸w z emotikon贸w do funduszu kampanii, podczas gdy Kakao przeka偶e ich cz臋艣膰.

Wi臋cej informacji na temat kampanii BTS i UNICEF "Love Myself" mo偶na znale藕膰 na stronie internetowej, a u偶ytkownicy mog膮 r贸wnie偶 bra膰 udzia艂 i u艣wiadamia膰 innych dzi臋ki hashtagom "#BTSLoveMyself" i "#ENDviolence" w mediach spo艂eczno艣ciowych.

source: Soompi
pl trans: Emu @crushonyou