Mobilne platformy Line i Kakao biorą udział w kampanii BTS "Love Myself" wraz  z UNICEF!


BTS i UNICEF rozpoczęli w listopadzie kampanię "Love Myself", której celem jest położenie kresu globalnej przemocy wobec dzieci. Kampania już teraz zyskała ponad 600 milionów won (około 558 000 $) z darowizn.

Line i Kakao stworzyły inny sposób, aby łatwo wesprzeć kampanię BTS "Love Myself". Dwie platformy 30 stycznia wydały zestawy naklejek i emotikonów z BTS.

Część zysków ze sprzedaży naklejek i emotikonów "Give-ticon" Kakao zostanie przekazana na fundusz kampanii "Love Myself". Dodatkowe darowizny na rzecz "Love Myself" zostaną również przekazane, gdy użytkownicy wezmą udział w platformie Kakao "Together Value with Kakao" i darowiźnie online Naver "Happy Bean" poprzez komentowanie i wiele innych. 


Jeśli chodzi o nowe emotikony "Give-ticon", powszechne jest dzielenie zysków emotikonów między twórcę a Kakao. BTS przekaże całość swoich zysków z emotikonów do funduszu kampanii, podczas gdy Kakao przekaże ich część.

Więcej informacji na temat kampanii BTS i UNICEF "Love Myself" można znaleźć na stronie internetowej, a użytkownicy mogą również brać udział i uświadamiać innych dzięki hashtagom "#BTSLoveMyself" i "#ENDviolence" w mediach społecznościowych.

source: Soompi
pl trans: Emu @crushonyou