Po tym, jak półtora miesiąca temu wydali bijący rekordy album Love Myself HER, koreański boys band BTS pierwszego listopada ogłosili, iż łączą siły z UNICEF (Fundusz Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci) w kampanii przeciw przemocy nad dziećmi i młodzieżą pod nazwą LOVE MYSELF.



Według oficjalnej strony projektu, BTS tak jak ich wytwórnia BigHit Entertainment, podjęła się dwuletniej współpracy z koreańskim oddziałem UNICEFu. Weszli w szeregi organizacji, aby wesprzeć finansowo kampanię #ENDViolence, która polega na poprawieniu warunków bezpieczeństwa na całym świecie, tak aby dzieci i młodzież mogły wieść spokojne, zdrowe życia, bez obawy przed jakakolwiek przemocą.




Przez kolejne dwa lata nowi septet i wytwórnia zobowiązała się do wpłacenie 500 mln won, (ok. 1633 tyś. zł wg kursu średniego z dnia 31 października) na rzecz kampanii, oraz przekazania 3% zysku ze sprzedaży albumów „Love Yourself HER". Całkowity dochód ze sprzedaży oficjalnych gadżetów związanych z LOVE MYSELF, tak samo, jak wpłaty darowizn będą przekazane na rzecz kampanii #ENDViolence. Jest to najnowszy projekt, w długiej historii współprac między koreańskimi celebrytami a UN (ONZ).

Kampania LOVE MYSELF #ENDViolence bardzo mocno koresponduje z wieloma piosenkami zespołu, które odnoszą się do problemów społecznych w dzisiejszych czasach.

Zanim wszystko stało się jasne, członkowie umieścili na swoim oficjalnym koncie na Twitterze zdjęcia, do których dodali hasztag 'Love Myself'. Przez to, do samego momentu ujawnienia całej współpracy, fani ciągle zastanawiali się nad tym, co kryją te dwa słowa. Jak podaje oficjalna strona kampanii LOVE MYSELF, która została przeciążona zaraz po upublicznieniu współpracy, kampania UNICEF utworzyła dedykowane konta na kilku portalach społecznościowych.


source: Billboard
pl trans: MochiMon @crushonyou